Secretaresse/Marketing assistent (40 uur per week)

De collega die we in ons team graag willen verwelkomen is onderdeel van ons onmisbare backoffice team voor zowel Sophista fusies en overnames als onze zusteronderneming Actan adviseurs & accountants. Dit betekent dat je voor deze functie een aantal dagen op ons kantoor in Alkmaar aanwezig bent en een aantal dagen op ons kantoor in Hoofddorp aanwezig bent.

In deze functie ben je het eerste contact tussen ons kantoor en de klanten. Ook door je fysieke werkplek aan de receptie ben je een visitekaartje van ons kantoor. Binnen ons backoffice team is jouw aandachtsgebied marketing, IT en agendabeheer. Dit betekent dat je invulling geeft aan onze marketingactiviteiten (denk aan social media en evenementen), een ondersteunde rol vervult als het gaat om ons IT platform en de directieleden ondersteunt bij het beheren van hun  agenda’s. Daarnaast verricht je samen met twee collega’s secretariële werkzaamheden zoals het verwerken van de inkomende en uitgaande post en het voorbereiden van besprekingen.

In deze dynamische werkomgeving zoeken wij iemand die initiatief neemt vóór het wordt gevraagd. Organisatietalent, accuratesse en goede contactuele eigenschappen zijn dus onmisbaar. 

Profiel

Een secretariële opleiding en een aantal jaren ervaring is voor deze functie een vereiste. Een opleiding op het gebied van communicatie een pre. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend maar je kunt je als het nodig is ook goed uiten in het Engels. Je bent zeer nauwkeurig, de door jouw verwerkte correspondentie gaat foutloos de deur uit. Je bent representatief en hebt een prettige telefoonstem. Vanzelfsprekend kun je perfect overweg met de PC en de meest gangbare kantoorsoftware. Belangrijke eigenschappen om deze gevarieerde job goed te kunnen vervullen, zijn onder meer een proactieve houding gecombineerd met verantwoordelijkheidsgevoel, oog voor detail en een grote mate van klantgerichtheid. Bovendien kun je goed omgaan met vertrouwelijkheid van informatie.

Aanbod

Sophista B.V. en Actan adviseurs & accountants B.V. bieden je een omgeving waarin alle ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling, een goed salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een plezierige werkplek binnen een gemotiveerd team van professionals. Voor een indruk van onze organisaties, kijk naast deze website ook op www.actan.nl.

Reactie

Ben jij een echte topper en voel jij je uitgedaagd om deze functie te gaan vervullen? Stuur dan je CV en motivatie naar werkenbij@actan.nl  t.a.v. Priscilla Keus. Voor vragen kun je tevens contact met haar opnemen via telefoonnummer 072 - 540 20 10.

 

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

REFERENTIES

EEN BREED PAKKET AAN OPDRACHTGEVERS

ZOWEL NATIONAAL ALS INTERNATIONAAL

Werken bij Sophista?

 

BEKIJK ONZE VACATURES

Whitepaper

De 5 essentiële verkoopfasen

van uw onderneming

Stel ons een vraag

Specifieke informatie nodig?

Stel ons een vraag

T +31 72 540 80 10